i'm tired of being your second choice.


stannade hemma idag eftersom jag vaknade runt 10 pga att jag knappt sovit inatt. har inte gjort nånting, sovit och lyssnat på musik är väl det jag har gjort. ville gå ut och få prata ut med någon men ingen verkar ju kunna så ska ta en lång dusch och sen plugga. måste ta alvedon för min huvudvärk också :/ min design ser ut som helvete också men det kommer jag antagligen fixa i helgen om jag har tid. kommer troligtvis bli en grym helg med underbara människor, så det är nånting jag ser fram emot. ciao

KOMMENTARER

- MISS REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

hej :) har du lust att göra ett bloglovinbyte? kram

2013-02-25 @ 15:16:23
URL: http://missrebecca.se
- Nathalie

Hejsan! allt bra med dig? jag har en alldeles ny blogg som jag gjorde igår. hade vart jätte snällt om du tittade in eller bara slängde in en kommentar! :)

kraaam

2013-07-15 @ 15:26:35
URL: http://www.nathaliepelz.blogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: