i was so in love with you, i could hardly see.


jag mår lite bättre nu efter jag hade pratat med max, bästa ♥
och om ett tag när pappa kommer hem så ska vi åka och hyra någon film. resten av kvällen kommer jag bara ta det lugnt. imorgon vet jag inte heller vad jag ska göra men jag åker antagligen till mamma. och sen på fredag blir det stockholm med malin. sen i helgen så ska jag ta det lugnt och förbereda mig inför nya tag i skolan.. nu ska jag invänta pappa, ciaoo.



Kommentera   
  0 KOMMENTARER | Allmänt | 2012-10-31 @ 18:40:39   



har aldrig känt mig så ensam

 

hola. idag kommer det inte hända nånting, kanske åker till mamma fast är inte säker än. ska göra några skol uppgifter också, annars kommer jag bara vara inne på mitt rum och lyssna på musik och vara på tumblr. i helgen ska jag försöka ta några nya bilder om jag hinner. & jag är skit nervös för en grej på fredag som jag kommer skriva här ifall det händer. vill inte ha för stora förhoppningar... nu ska jag göra nånting. ciaoo



Kommentera   
  0 KOMMENTARER | Allmänt | 2012-10-31 @ 15:52:14   



sometimes we need to be our own hero



kollade på live streamen för ett tag sen och jag satt bara där och log. blev glad att bara höra deras röster och se deras fina leenden. nu ska jag nog sätta på en film eller sova, orkar inte göra speciellt mycket. imorgon vet jag inte vad som händer, det visar sig. men nu ska jag kolla på en film och ta det lugnt. ciao



Kommentera   
  0 KOMMENTARER | One Direction | 2012-10-30 @ 21:26:10   



and i'm in love with you.


hello. idag har jag vart på stan med min fina frida och jag köpte ett par jeans. nu ska jag kolla på killarnas USTREAM och dö lite. det här gjorde mig på bättre humör så nu ska jag kolla på mina fina pojkar :) skriver mer sen, puss



Kommentera   
  0 KOMMENTARER | Allmänt | 2012-10-30 @ 19:02:42   



we're not best friends, we're sisters.


världens finaste vän. jag älskar dig något otroligt. ♥
// nu ska jag byta om och sen gå ut på en promenad med alice. sen vet jag inte vad jag gör, kommer antagligen lyssna på 'little things' hela kvällen. puss. //
 



Kommentera   
  1 KOMMENTARER | Allmänt | 2012-10-29 @ 22:23:17   



be a carefree mofo

 



Kommentera   
  0 KOMMENTARER | Allmänt | 2012-10-29 @ 20:28:56   



i won't let these little things slip out of my mind

 

nu måste jag skynda mig och göra mig iordning för jag tar 12.45 bussen till stan och fikar med ellen. det var hur länge sen som helst som vi träffades så det ska bli kul! / killarnas nya låt 'little things' kom också ut imorse. jag grät, den var så fin. kommer lägga upp video sen. puss



Kommentera   
  0 KOMMENTARER | Allmänt | 2012-10-29 @ 12:18:06   



na night


ååååh tate, har blivit besatt av serien. / igår sov emma hos mig och vi kollade på filmer och pratade en massa. och idag vaknade vi runt 9 och så drog hon och jag gjorde ingenting haha.. sen senare så gick jag ut och pratade med henne igen tills vi gick till jonna och sen till macken för att jag skulle köpa b&j <3 nu ska jag sova så jag skriver imorgon, night. och vill bara tacka emma och amanda som funnits extra mycket för mig nu. ni är bäst. ♥



Kommentera   
  1 KOMMENTARER | Allmänt | 2012-10-29 @ 00:28:00   



börjar om på nytt


jag kommer börja om på nytt nu eftersom jag tröttnade helt på min förra blogg som var en foto blogg. nu kommer det istället vara mer "vardagliga" saker och jag kommer skriva de som jag egentligen vill. har saknat att blogga så det är också en anledning att jag börjar igen. puuuuss



Kommentera   
  1 KOMMENTARER | Allmänt | 2012-10-25 @ 22:43:00